söndag 17 juni 2012

Regnig söndag

Solen sken så vackert hela natten men lagom tills jag gick upp så mulnade det och regnet kom. Frej och Sigge har blivit riktiga kompisar och gamle Frej till och med försöker sig på att leka och busa.



Ägnade dagen till att rensa i papper och plocka och fixa innomhus, en riktigt mysig dag att bara skrota innomhus.
Åkte och köpte kvällstidningen och sen var det dags för middag som idag blev en Thai kyckling wook med risnudlar.
Solen kikade fram på eftermiddagen och kvällen blev solig och fin. Frej och Sigge satt och spanade och morrade i trappfönstret, vet inte vad de såg men de var så sammstämda där de satt och små "pratade"



Kvällen avslutade jag med en skön bastu och satt sen länge ute på veranda trappan och njöt i solskenet. Funderade på hur bra jag har det och i morgon kväll har jag även min älskade Curtan här hos mig. Vilken härlig sommar vi har framför oss här i Paradiset.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar