fredag 22 februari 2013

22 Februari 2013

Ja det var ju ett tag sen det var November när jag senast var här, i mitt nya liv flyger tiden fram med både det ena och det andra. Plugget tar det mesta av min tid men även alla extra jobb som jag springer emellan.

Min nya kärlek i livet heter Smilla och hon kom till mig 29 januari så nu har jag och Frej en riktigt fin liten kamrat hos oss. Frej har mer eller mindre adopterat henne och hon tror nog själv också att hon är en hund och följer Frej överallt och gör som han gör.

I morse när hon var ute så hittade hon till fågel matningsplatsen som hon annars ser genom köksfönstret och det var riktigt spännande.

Jag håller på att träna henne i bil inför vår resa till Sthlm och det kommer garanterat att gå bra för hon gör ju som Frej gör, är han trygg så är hon det också. I går när vi var och handlade så låg hon tryggt på Frej.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar