onsdag 27 februari 2013

27 Februari

I dag var det också tidig väckning för Evve skulle till skolan med Janette, de skulle ha ute dag och bygga snöskulpturer. Körde två glada tjejer till skolan och fortsatte själv till Pajala och lämnade in bilen till glasmästaren för vindrute byte. Jag har OKQ8:s backup försäkring så jag får tillbaks självrisken, kostar mig bara 200 kr att få rutan bytt och försäkringen är inte heller dyr, endast 69 kr/månad. Rekommenderar verkligen denna försäkring om man är OK medlem.
Satt på skolan och pluggade medan jag väntade på att bilen skulle bli klar.
Käkade lunch på Frasses och uträttade lite ärenden, bytte torkarblad och fyllde på servo olja i bilen.

Evve hade följt med Janette hem efter skolan för att leka.

Dagens middag blev Delizie
Evve bakade en Banan sockerkaka efter recept från hennes nya kokbok som jag har köpt till henne.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar