lördag 23 februari 2013

23 Februari

Äntligen dagen när mitt lilla hjärta Evve ska landa i Kiruna. Efter lite frukost åkte jag till Kiruna för att hämta henne. Vackert soligt väder och + 5 grader när jag kom till Kiruna.

Stora duktiga tjejen som har gjort sin första resa på egen hand för att komma till mommo på sportlovet.
Åkte till Coop för att handla lite och för att få oss en bit mat på Frasses innan vi fortsatte vår färd mot Tärendö.

Väl hemma igen så möttes vi av en tok glad Frej och en minst lika glad Smilla. 
Evves önskemat när hon kom till mig var köttsoppa som jag hade förberett så det var bara att koka grönsakerna. Medans maten blev klar var Evve ute och åkte stjärtlapp i de höga ihopskottade snödrivorna.
Kvällen avslutades i tv soffan när vi tittade på melodifestivalens bidrag som vi båda tyckte var "så där" bra.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar