torsdag 26 april 2012

Onsdag 25 April

Vaknade till en ledig och solig vacker dag. Såg svanarna flyga över här, hoppas de hittar någon kallkälla med öppet vatten.
Var och fodrade Magnus renar och idag hade kalven tappat sina vassa små horn. Hon var väldigt kärvänlig och följde mig som en hund när jag gick i hagen.


En rätt trist dag i det stora hela, har svårt att koppla av och njuta av ledigheten.

Efter middagen som idag blev en kyckling wok med kokosmjölk gick jag ut och satte mig på verandan, premiär att sitta i kvällssolen som faktiskt också värmde. Och solen går inte ner förrän kl 21.30 ska väl tilläggas, detta foto tog jag kl:19.30.


La mig i soffa nför att titta på tv men naturligtvis så somnade jag ju och när jag vakande igen var det mörkt ute och solen hade bytts ut mot en månskärva och Polstjärnan, vackert även det.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar