torsdag 12 april 2012

Mars i bilder

Tiden har rusat fram och jag har varken haft tid eller ork för att sätta mig vid bloggen men här kommer lite bilder från månaden som har gått.

Hittade spår utanför vedbon som förmodligen är spår efter Lodjur
Så här vackert var det en tidig morgon den 15 mars när solen var på väg upp

Fodrat Magnus renar har jag gjort några dagar veckorna när han har varit i Kiruna.

Och när jag kom hem efter jobbet på skolan den 16 mars så fick jag tänka om min dag, hade tänkt åka till mamma i Pajala men snön hade rasat ner från uthus taket framför vedbodörren så det blev att skotta istället.

Har jobbat på lite olika ställen på Forest, nån kväll som kvällskock och någon morgon med tårtbak och några kvällar som servitris + städet förståss.


Söndagen den 18 mars jobbade jag bara till kl 12 så jag passade på att ta min första skidtur på älven i strålande solsken.


Lite mer vackra bilder en eftermiddag när solen fortfarande sken. Fantastiskt vad det ljusnar dag för dag.



Tidig morgon när jag åkte till dagis för att öppna

Så här ser det ut utanför skolan i Tärendö när eleverna har parkerat sina skidor

"Mina" små troll Edla och Elisa på dagis

Bilbesiktningen i Pajala gick bra utan några anmärkningar

30 mars gjorde jag mina sista timmar i städet på Forest efter det schemat som jag hade för februari och mars.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar