måndag 30 april 2012

Valborgsmässoafton

Soligt och vackert även denna Valborgsmässoftons morgon. Började morgonen med att boka flygbiljetter till Sthlm, åker den 28 maj och stannar ett par veckor så jag hinner vara med på Leos och Vickes studentfest den 5 juni. Ska bli jätte mysigt att åka hem till mina kära.
Kl 10.00 hade jag tid hos Ann-Sofie vår Distriktssköterska för att få min B12 injektion och efter det var jag och handlade.
Åkte sen till Pajala för diverse inköp och för att hälsa på mamma och lämna lite bröd till henne.
Eftermiddagen var jag på badhuset med Therese, Johannes, Lisa, Ludvig, Doris och Ellen. Glada ungar som fick ha badhuset för sig själv.



Åkte sen till Folketshus för att titta på Majbrasan och träffa lite folk. Det var rätt mycket folk men jag stannade bara en kort stund för det var svinkallt, visserligen sken solen men det var en kall nordanvind.




När jag kom hem var jag och hämtade ved och tände i spisen för att tina upp. Middag hade jag tänkt att tillaga men tyckte det räckte med hamburgaren jag hade ätit vid brasan.

Idag hade Leo och Vicke möss påtagning och Curtan skickade över denna bild som jag delger här, fina killar...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar