fredag 1 juni 2012

6 år på Myrmarksvägen

Ny månad igen, sommarmånad borde ju juni vara men när man tittar ut ser det ut som en höstmorgon med regn och hård vind och inte mer än 4 grader på termometern.

Curt skjutsade mig till Appelbergsgatan där jag fick min kortisoninjektion i höften, så glad för att jag fick en så snabb remiss och nu är det bara att hoppas att den är lika effektiv som den jag fick i november.
Lite lunch hemma innan jag åkte och hämtade Lea på dagis och sen åkte vi till Tumba för att hämta Evve på skolan.


Var till Tumba C och handlade innan vi åkte hem.
Plockade fram några kartonger med gamla leksaker som flickorna fick rota runt i, för mig hade de fått ta med rubbet men deras mammor satte stopp för det så det blev några saker var. Resten får väl hamna på tippen eller Kupan då.

Till middag idag blev det Myrmarksvägens fiskfat, idag är det 6 år sedan vi flyttade in här.
Sofia, Johanna och Frida kom hit efter jobbet och vi åt middag tillsammans, kul när det är fullt runt köksbordet.



Kvällen blev i tv soffan för att titta på Lets Dance och inte helt otippat var det Anton som vann rubbet.
Innan läggdags stoppade vi in en tjälknöl i ugnen och där ska den ju vara tills i morgon lunch ungefär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar