torsdag 14 juni 2012

Smedskolan idag

Solig och vacker morgon, efter frukost och kaffe åkte jag och lämnade Frej hos Magnus som hade lovat att vara daghusse till Frej eftersom jag skulle jobba på Smedskolan i Pajala hela dagen.
Åkte sen till Ella och ställde min bil för att åka med henne till Pajala.
Vi hade drygt 30 barn på fritids så dagen gick fort, skönt att kunna vara ute i det fina vädret.

När jag kom hem så åkte jag och hämtade Sigge som hade blivit lämnad hemma när Margareta och Ingemar hade åkt till Dalarna. Han blev över lycklig när jag kom och hämtade honom. Frej hade Magnus varit och lämnat hemma så han blev också glad när jag och Sigge kom. Lite avvaktande mot varandra men var de men allt gick bra och det var ett himmla pinkande på bägge två, reviren behövde ju stärkas...

Rotade i frysen och hittade persiljejärpar som jag värmde upp ihop med lite potatis gratäng och det smakade gott.

Blev inte så mycket gjort under kvällen men vi var ute med hundarna i det vackra vädret en stund innan det var dags att hitta kudden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar