lördag 9 juni 2012

Tårtbottnar och ett Pajala besök

Vaknade tidigt till en solig morgon, lite moln visserligen men det regnade iaf inte. Började morgonen med att baka tårtbottnar och hann även lösa melodikrysset.
Bilen behövde packas ur innan jag åkte för att hitta blommor till mamma, på Ica fanns inget som var kul så jag satte mig i bilen och åkte till Pajala för att köpa blommor på blomsteraffären.

Var till Eva för att lämna hennes pelargoner som jag hade med mig från Roland till henne.

Stannade till hos Åke i Mukkakangas och tog en fika innan jag åkte vidare hemmåt.

Kvällen var ljus och fin så det kändes nästan dystert att behöva gå och lägga sig men nu kom tröttheten efter gårdagens resa.
Vaknade vid 3 tiden och det var bedårande vackert ute, lyckades dock somna om en stund.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar