måndag 5 mars 2012

Söndag 4 Mars...

Vaknade till en ny jobbar dag, -22 grader på termometern. Tände en brasa och kokade kaffe innan det var dags att bege sig mot jobbet. På lunchen tog jag med Sigge på en promenad ut på älven i det vackra solskenet, vi uppskattade det både Sigge och jag.





Dagen på Forest gick fort som vanligt. Tog med mig Casper när jag åkte hem eftersom hans matte jobbade kväll och han annars skulle få sitta i bilen. En tur till Magnus för att mata renarna och sen hem för att klyva lite ved till kvällens eldning. Casper sprang runt och busade i snön och passade på att sno några vedpinnar i vedbon. Han fick även vittring på köttet som jag har hängt i ladan och var väldigt intresserad av vad som kunde gömma sig bakom den stängda dörren.
Blev bara mackor till middag i kväll men det smakade bra det med. Gjorde Engelska testen som jag hade fått från flygplats chefen och resultatet blev hyffsat.
Judith kom och hämtade min kvällskompis och efter det blev det en dusch och sen en date med John Blund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar