måndag 11 mars 2013

11 Mars

Ja så var det måndag igen och sportlovet är förbi. Soligt och vackert -14 grader på morgonen. Plugg var det enda som stod på dagens agenda. Men jag började morgonen med att lägga ut Klippan soffan på Blocket eftersom det inte fanns något intresse på den andra siten, hoppas på bättre tur där. Ringde även till Vårdcentralen för att få en tid för provtagning för att kolla mitt B12 värde eftersom det är jätte längesen jag har gjort det + att jag behöver ha ett nytt recept på injektionsvätska.

Dagens pluggande var Specialpedagogik och jag satt och sträck läste en bok som heter "Att handskas med Emil" och är skriven av en mamma som har två barn varav den ena har Damp och den andra Adhd, man kan bara tacka sin lyckliga stjärna att man har fått friska barn.

Smilla tyckte att jag var rätt trist när jag bara satt och läste så hon tog helt enkelt plats i mitt knä och somnade.



På eftermiddagen fick jag ett samtal om soffan och 1 timme senare var den hämtad. Slängde snabbt i mig lite rester till middag och satte fart med att fixa bokhyllorna och det blev riktigt bra enligt mitt tycke.Nu får jag även plats för alla böcker som jag har kvar i Stuvsta också eftersom ytan i lägenheten blir begränsad.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar