onsdag 13 mars 2013

13 Mars

En ny kall och vacker morgon. Lite pyssel och plock innan jag packade in Frej och Smilla i bilen och åkte och hämtade ett akvarium med fiskar hos Tobbe, akvariet skulle till Josefin i Pajala. Kändes som värsta zoo transporten när jag styrde mot Pajala.
Stannade först på Vårdcentralen för att lämna B12 prover, när jag kom tillbaks till bilen hade Frej och Smilla avancerat till framsätena och låg och sov. Smilla förstås på fårskinnet på förarplatsen så jag lyfte bara över henne till Frej på andra sätet innan jag fortsatte till Josefin.


Upp packning av akvarium och fotografering, den ena svärdbäraren fick heta Ella :)


Smilla kände sig hemma som vanligt när hon kommer till sitt gamla hem, idag var inte katmamma Lizzy hemma men lite bus med Astrid blev det iaf innan hon la sig till rätta på fönsterbrädan i solskenet.


Var och handlade och en sväng till Stina innan det var dags att åka hem. Till middag idag blev det kokt torsk och äggsås. Kvällen avslutades med att titta på Sveriges mästerkock och Mia på Grötö.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar