tisdag 5 mars 2013

5 Mars

En vacker morgon himmel och -26 kalla grader när jag vaknade men det byttes snart till snöfall och det fortsatte att snöa i stort sett hela dagen.


Idag har jag producerat hällakakor, kavlade 3 degar så det blev några stycken. Kom på att det var säkert en månad sen jag senast bakade. 


Smilla softar när hon inte fick delta i bageriet.
Var till butiken och handlade och självklart fick Frej och Smilla följa med på en biltur.

Till middag i dag blev det pasta med ädelostsås, broccoli och kräftstjärtar.
Kvällen avslutades med ett skönt bastubad och idag tordes även Smilla komma in i bastun men lite otäckt var det allt när det fräste om vattnet som kastades på stenarna men om Frej inte är rädd så kan det ju inte vara så farligt.





2 kommentarer:

  1. Vilken bild på Smilla, jag har tagit mig friheten att sno den som bildskärmsbakrund på jobbet. / Mimmi

    SvaraRadera
  2. Ja visst är den rätt skön den bilden på henne :)

    SvaraRadera