söndag 3 mars 2013

3 Mars

Sovmorgon, gick inte upp förrän efter kl 09, kändes så tomt utan Evve. -15 grader och rätt grått på morgonen men solen visade sig en kort stund iaf under dagen.
Var hem till Johanna och Anders på en fika vid lunch tid, smörgåstårta och gräddtårta eftersom både Anders och Oskar hade fyllt jämna år.
Satt och drömde mig till sommaren när jag bläddrade i mina nyinköpta böcker om betong, hoppas jag kan få lite tid till att gjuta något vackert i sommar, hittade beskrivning på både en fin betong bänk och ett fotskraps galler.

Lite tvätt och städ hann jag också med och kusin Roger som är hemma på sportlov kom förbi och hälsade på. En tur till macken för inköp av kvällstidning innan det var dags för middag som idag bara blev rester men som smakade bra ändå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar