onsdag 22 januari 2020


Att få vakna i denna vackra natur gör att man mår bra hur illa än kroppen mår. Beskådade 2 älgar som kom över isen till vår sida och en stund senare kom en älgkalv i fullfart efter dom.



 
 Efter en lång frukost plockade vi ihop och åkte hemåt i det vackra vädret.


Väl hemma fick jag ett samtal från sköterskan på Reumatologen som meddelade att min läkare Maria inte alls hade för avsikt att ta kontakt med Endokrinologen så att jag skulle få komma dit innan jag skulle påbörja den nya behandlingen med Zessly trots att jag har haft feber i drygt 1 år och alla feberutredningar inte gett något resultat. Feber får jag i vartfall inte ha om jag ska ha den behandlingen så jag vet inte riktigt hur hon tänker. Får bli en kontakt med Endokrinologen i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar