fredag 3 januari 2020

I morse hade snön rasat ner från taken så Curt fick ett snö röjjar pass med traktorn, +4 grader på morgonen, rena vårvädret.
Ingen bra dag för min del så det blev en förmiddags bastu för att mjuka upp stela leder, inte för att det hjälpte så mycket men skönt var det iaf. En rätt innehållslös dag med mycket vila. Till middag blev det Tacos och så förstås Finnmix på radion.

Idag har jag blickat tillbaks på 2011 som började med sjukskrivning för min opererade höger axel, mycket spring hos sjukgymnasten, många vändor i bassängen på Huddinge badhus och även träning på gymmet.

Hängt mycket med mina favorit tjejer Evve och Lea

Fått hem min vackra trof'é som nu hänger i köket.

11 Juni åkte jag till Tärendö för att jobba fram till semestern men den 13 juni fick jag ett telsamtal från min arbetsgivare om omorganisation och vips så hade jag lååååång semester, jag blev uppsagd.
Det blev det bästa som hänt mig!


Vistats mycket i Muotka på stugan som även blev målad.
Haft några trevliga dagar med vännerna Inga-Lill och Eva på stugan.

Tillbringat 3 veckor i Las Palmas då även Johanna och Evve var med oss första veckan.

Jobbat som badvakt på badhuset i Tärendö.

Ett litet axplock från 2011 och kul att minnas att man har haft ett liv fyllt av aktiviteter nu när man inte är så rörlig och framför allt inte har något immunförsvar så man kan umgås med vänner eller vara ute på aktiviteter.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar