fredag 10 januari 2020


Bilden kan innehålla: himmel, moln, skymning, utomhus och naturBilden kan innehålla: himmel, träd, utomhus och natur

Idag slog mina drömmar och förhoppningar in och vi kunde ta skotern till vårt älskade Muotka.
Kom dit vid 13 tiden och strax efteråt fick jag ett samtal från min Reumatolog som skulle meddela om det nya läkemedlet Sandimmun och precis som min känsla var så fick jag inte börja med det pga kortisonet som jag äter. Nu finns det tydligen ingen mer medicin som jag inte tidigare har testat och fått biverkningar utav. Känns lite sådär att enbart Kortison hjälper någorlunda men jag har iaf fått en remiss till Endokrinologen i Sunderbyn så mitt hopp står till dem.

Vi fick en skön dag och kväll i vårt lilla Paradis. Curt var och pumpade upp vatten till bastun
                                                 Bilden kan innehålla: himmel, utomhus, natur och vatten
som eldades varm och vi fick ett skönt bastubad på kvällen.
                                                 Bilden kan innehålla: träd, himmel, utomhus och natur
Fullmånen lös upp i mörkret så vackert.
                                                   Bilden kan innehålla: träd, himmel, natt, utomhus och natur


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar