söndag 12 januari 2020

                        Bilden kan innehålla: himmel, träd, utomhus och natur




Morgonens vy från stugfönstret. Var ingen direkt bra morgon för min del med jätte stela leder eller egentligen så var hela kroppen stel och jag hade svårt att röra mig och jag funderade nog mer än en gång hur sjutton jag skulle ta mig i skoterkälken för hemfärd när det var dags för det.
Allt gick trots allt bra och min Curtan tog oss hem till vårt fina Jalokorva.

                                                              Bilden kan innehålla: himmel, katt och utomhus                                                                                       Bilden kan innehålla: himmel, skymning, natur och utomhus
                                                               Ingen fotobeskrivning tillgänglig.

Bilden kan innehålla: snö, himmel, utomhus och natur




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar