torsdag 18 oktober 2012

18 Oktober

Jätte trött när klockan ringde och ute var det fortfarande mörkt när jag klev upp för att koka kaffe och göra mig i ordning för att åka till skolan. Skjutsade först Frej till Britta och han var som vanligt jätte glad för att få komma dit. Var ute i god tid när jag åkte eftersom det på sina ställen var rätt halt.

En trevlig skoldag med lunch på DanSai ihop med Marlene. På eftermiddagen hade vi lite praktiska övningar med blodtrycksmätning och blodprovs tagning.

Här tar Marlene blodtrycket på Hannele

Josefin testar sängens funktioner.


Vår patient 


Marlene kör rullstols rally i korridoren.


Idag har det varit en historisk händelse här i bygden, den första salvan har avlossats i Kaunisvaara gruvan.
Det blev fetaost biffar till middag idag och inte så mycket mer för min nacke värkte värre än värst, försökte mig att titta på tv men somnade förstås i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar