fredag 5 oktober 2012

5 Oktober

Vaknade till en grå morgon men tack och lov utan regn iaf. Frej låg och sov bredvid mig, satt och tittade på min gamle vän och hur grå han har blivit.
 
 
Efter att jag hade fått i mig lite kaffe åkte jag och skjutsade Britta till frissan som jag tidigare lovat. Förmiddagen var rätt seg men lite pluggande blev det iaf innan jag åkte och hämtade och skjutsade hem Britta från Frissan.
Klockan 15 hade vi samling för att stycka kvigan som blev skjuten i lördags
 
 
Hemma efter grovstyckningen var det finstyckning som vanligt.
 

 
Åkte till kusin Roger och Yvonne med lite kött och blev kvar en stund, hade tänkt mig en promenad men regnet öste ner så det blev bilen. Så roligt när man har en nära granne ibland här i mörkret.
 

 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar