tisdag 9 oktober 2012

9 Oktober

Vaknade utan väckarklocka och idag var det 9 år sedan jag blev mormor för första gången, min älskade Evve blir 9 år idag, tänk vad fort tiden går... det var ju precis som igår när vi var där på förlossningen på Huddinge och jag fick den stora förmånen att få vara med och se henne komma. Grattis mitt lilla hjärta och snart ses vi igen.

Efter lite morgon sysslor inklusive kaffe förståss så satte jag igång med mitt sovrums städar projekt och det var välbehövligt, gick igenom garerober, bäddade rent, tvättade fönster och bytte gardiner och rent blev det.
Åkte en sväng till Pajala på jägarkväll på Sparbanken Nord med Magnus och det blev en trevlig kväll, köpte en fin urbeningskniv av Kjell som blir fin till jaken som fortsätter på lördag.
 
 
Drog ut soptunnan till stora vägen i mörkret innan det var dags att krypa till kojs.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar