tisdag 2 oktober 2012

2 Oktober

Ingen väckarkloca ställd men vaknade före kl 06 och var klarvaken, gick upp och kokade mitt morgonkaffe och återvände till sängen en stund och lyckades somna om en kort stund.
Åkte för att lämna bilen till Bojjas mack för att få hjälp med att skifta vinterdäcken till plåtfälgarna och få dem monterade, lika bra att börja köra på vintergalocherna nu för en morgon är det väl halt när man ska iväg på morgonen. Fick låna Guns bil för att åka hem igen och få i mig lite lunch innan det var dags att åka till skolan för att jobba som vikarierande hemkunskaps fröken. Hade två lektioner och bakade kanelbullar med 5-6:an och 8-9:an. Gick jätte bra med så fina och trevliga elever och alla blev nöjda med sina bullar.
 
 
Jobbade mellan kl 11 och 15 och såna tider passar mig jätte bra när jag inte längre måste tänka på att ha full tid när jag inte längre går på A-kassa.
Väl hemma igen så fixade jag middag som idag blev kokt torsk, äggsås och potatis.
Blev bjuden på en skön utebastu kväll och har nyligen kommit hem så nu är det dags att krypa ner under täcket för i morgon är det skoldag igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar