måndag 8 oktober 2012

8 Oktober

Måndag morgon igen, fasiken vad helgerna går fort. Skjutsade Frej till dagmatte Britta och det slog mig att vi nog var lika lyckliga alla 3, jag för att Frej inte behöver vara ensam, Frej av samma anledning och Britta för att hon har sällskap.
När jag åkte till Pajala så var det som att köra i ett filmjölkspaket, jätte dimmigt och knappt någon sikt alls.
 
 
Skrev skrivningen om hjärtat och cirkulationssystemet när jag kom fram och det gick väl så där tror jag.
Till lunch blev det Pizza ihop med Marlene.
 

 Skoldagen avslutades med Kettlebells och det var så skönt att få röra på sig och träna alla muskler.
Svängde in på Kupan innan jag åkte hem och fyndade en fin höst jacka för 45 riksdaler.
Hämtade en glad Frej hos Britta och tog en fika innan jag åkte hem och gjorde ingenting mer än att titta på Jonas Gardells film "Torka aldrig tårar utan handskar"
 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar