torsdag 4 oktober 2012

4 Oktober

Oj vad längesen jag sov så länge som i morse, vakande inte förrän kl 08.30 men jag behövde nog det efter alla tidiga mornar.
Grå, mulen och regnig morgon så det passade bra som en städ och tvättdag, förstår inte vem som stökar till det här när det bara är jag och Frej här men nu är det någorlunda fixat så jag kan komma till ro och börja plugga igen.
Torsdag och köttesoppedag och fick trevligt sällskap av Magnus till middagen. Var till Lasse och betalade för förra vinterns plogning så nu är det bara att vänta på snön som kommer vare sig jag vill eller inte men förhoppningsvis så ska det väl dröja ett tag tills dess.
Kvällen hade jag tänkt att jag skulle plugga men så blev det inte, istället blev det tv soffan och "kockarnas kamp"och så har jag suttit och suktat mig med allt om mat:s senaste nummer som kom i brevlådan idag och blivit så sugen på att testa lite nya recept.
 
 
Har lyckats ändra lite inställningar här på bloggen så nu kan man lämna kommentarer utan att ha något konto någonstans, det enda som krävs är att man skiver in de bokstäver/siffror som krävs för att bevisa att man inte är en robot Kan ju vara kul istället för att ha en monolog. Nu har Frej varit ute på sin sista kvällspink så det är dags för att krypa ner under täcket...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar