måndag 2 januari 2012

Måndag 2 Januari 2012... Ett Pajala besök

Sovit länge eftersom dygnet är totalt omvänt, idag stod iaf ett besök på arbetsförmedlingen på schemat men innan vi åkte hemifrån så skickade jag in en jobbansökan till Profice, visserligen bara en halvtids tjänst men bättre än inget alls. Besöket på Arbetsförmedlingen kändes postivt så vi får väl se vad tiden har att ge... Ett besök hos mamma som var som vanligt, några rätt och några fel men så länge hon känner igen mig så känner jag mig lycklig. Åkte sen till Eva där Curt hjälpte henne med att byta ett vägguttag och sen tog vi en fika tillsammans innan vi åkte hem igen för att fixa Citronmeliss lax som smakade bra. Nu blir det snart en bastu innan sängdags... om jag ínte har gått upp i atomer av att inte ha rökt på hela dagen... svårt det här men jag ska klara det även detta år... wisch me good luck....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar