måndag 10 september 2012

10 September

Vaknade till ett landskap som var vitt av frost, det hade varit -6,4 grader som kallast under natten och fortfarande -3 grader när jag klev upp. Trist att frosten tagit det mesta nu men så vackert när solen sken.
 
 
 
Packade ihop mina böcker och starta bilen på uppvärmning en stund medan jag drack kaffe.
Frej fick följa med mig till Pajala eftersom jag inte kunde lämna honom ensam hemma en heldag.
Känns jätte konstigt att få sitta ner en heldag när man har jobbat och stressat runt en hel sommar och lite trött i huvvet var jag allt efter att ha proppats full med information.
Var till mamma och hälsade på innan jag åkte hem och idag var hon pigg och glad igen.
 
Efter lite middag och lite plugg så fick jag besök av Magnus som kom på en kvällsfika.
 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar