tisdag 11 september 2012

11 September

Skönt att inte behöva vakna till en väckarklocka men jag vaknade tidigt ändå. Ute var grått och trist och regnet kom så småningom också.
Idag var det pluggar dag hela dagen, jobbar mot en portal som heter Moodus där jag hittar mina kurser och inlämningsuppgifter. Lite förvirrat så här i början innan man har lärt sig navigera i systemet men det kommer säkert att bli bra.
 
 
Satt och pluggade precis hela dagen och lyckades med 2 inämningsuppgifter så nu är det bara resten var tills i morgon. Rätt skönt att kunna sitta hemma och studera, det passar mig utmärkt.
 
Drog ut soptunnan till vägen och var och köpte en kvällsstidning på eftermiddagen innan jag började laga middag som idag blev en god köttgryta på kalvkött och mandelpotatis till det.
 
Kände mig trött fastän klockan inte var så mycket så det blev tidigt i säng denna kväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar