lördag 8 september 2012

8 September

Man ska inte vara ute på pubar och slarva om man ska upp kl 04 varje morgon. Kom iaf upp och kokade kaffe och idag behövde jag ju inte ge mig iväg eftersom jag skulle passa hemma nån timme innan jobbet.
Inte en älg på hela morgonen, funderar på vart de har tagit vägen... normala veckor ser jag älg flera ggr per vecka här utanför, nu känns det som om de har försvunnit från jordens yta.

En dusch och lite fix, på med lilla svarta och lite färg på fransarna så hade jag från jägare förvandlats till servitris och åkte till församlingshemmet för att göra iordning de sista och koka kaffe innan begravningsgästerna kom.

 
 
 
Var klar med disk och städ när klockan var efter 17 och åkte sen med alla prylar till Forest.
Hemma igen blev det inte mycket gjort, kändes som om luften gick ur mig när jag fick sätta mig ner vid köksbordet med ett glas rött.

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar