torsdag 13 september 2012

13 September

En grå och mulen morgon när jag och Frej åkte till Pajala och skolan, han får följa med mig så länge det inte är alltför kallt att stanna kvar i bilen sen vet jag inte riktigt hur jag ska göra, behöver nog ha en dagmatte eller husse 2 dagar i veckan.

Efter skoldagens slut åkte jag till Vårdcentralen för att få min B12 injektion och passade på att fråga om jag kunde få ta den själv isstället för att åka in till en sköterska varje månad och hon skulle kolla upp det ifall man kan få delegation på det själv.
Var till en glad och pigg mamma och hälsade på innan jag åkte hem.

Hade ett bokpaket i min brevlåda, en lärobok som jag inte kunde köpa begagnat + Mikael Niemis nya roman "Fallvatten" så nu önskar jag mig lite tid för att läsa andra böcker än läroböcker.

 
Skulle börja laga mat när strömmen gick och det blev ett riktigt oväder, regnet vräkte ner och åskan mullrade. Tack och lov så höll det inte i så länge innan solen sken igen och det såg ut som guld i de stora asparna.
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar