lördag 25 februari 2012

Lördag 25 Februari...

Vaknade innan väckarklockan ringde och kände mig så utvilad, var nog klokt av mig att lägga mig tidigt i går kväll. Tände eld i spisen och njöt av kaffet innan det var dags att fixa sig i ordning för dagens jobb på församlingshemmet där jag skulle vara för att serva 55 gäster på en minnesstund efter en begravning.
Åkte till Forest och packade bilen med det jag skulle ha med mig och passade på att äta frukost innan jag åkte till församlimgshemmet.

Dukat och klart




När jag var klar med avdukning, disk och städ åkte jag tillbaks till Forest för att lämna av och äta lite middag innan det var dags att åka hem och mysa. Satte mig i soffan för att titta på melodifestivalen men jag lyckades naturligtvis somna en stund. Blev tidigt i säng även i kväll.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar