torsdag 23 februari 2012

Torsdag 23 Februari... Anställnings intervjuv

Började morgonen som vanligt med att koka mig en kopp kaffe och tända en brasa innan det var dags att åka till jobbet på Forest och bädda lite sängar och städa lite rum. Jobbade bara till strax innan kl 14  för jag skulle vara på flygplatsen på anställnings intervjuv kl 14.30. Träffade där 4 herrar som skulle intervjuva mig för tjänsten som jag har sökt. Av 65 sökande är vi nu 3 kvar så det blir en spännande vecka innan jag får reda på om jag får jobbet eller ej men det känns förhoppningsfullt, magkänslan säger att detta ska gå vägen men som sagt... vi får se.
Fick iaf ett besök uppe i flygledartornet med en vidunderlig utsikt...eller vad tycks.









På kvällen sjönk kvicksilvret igen så det var dags att hämta lite ved när termometern sjönk under -20 grader.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar