onsdag 8 februari 2012

Onsdag 8 Februari...

Så skönt det var med en sovmorgon och få strosa runt i morgonrock fram till lunch. Vilken skillnad på att inte ha jobb en dag mot att faktiskt ha en ledig dag från jobbet. Förmiddagen satt jag och bloggade, sökte lite jobb och så blev det ju förståss lite WF också. Drog sen på mig kläderna och gick ut idet vackra vädret när det nu bara var -14 grader. Upptäckte att bilen strejkade, det var batteriet som inte ville så det var bara att sätta det på laddning och vänta, medan jag väntade så blev det lite jobb i vedbon med att fylla några lådor och bära in. Fick så småningom igång bilen så jag kunde åka till affären för att handla.
Till middag idag blev det Wok Athena, kändes som det var längesen jag lagade riktig mat här hemma eftersom jag äter en bastant lunch på jobbet varje dag så blir det bara nåt lite enkelt typ mackor och thé på kvällen.
Avslutade kvällen i tv soffan och såg Sveriges Mästerkock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar