söndag 26 februari 2012

Söndag 26 Februari... Grattis Lea på 3 årsdagen.

När väckarklockan ringde kändes det som om jag bara precis hade hunnit blunda, jätte trött masade jag mig upp ur sängen och kokade kaffe och tända i spisen för nu var det -26 grader ute igen. Drog på mig täckbrallorna och åkte sen till jobbet strax innan 07.
Mycket att göra idag då 22 av våra gäster lämnade hotellet och rummen skulle städas.
Idag fyller mormors lilla hjärta Lea 3 år, kändes lite dystert att inte kunna vara med och gratulera henne men Curtan hade köpt present och var med på kalaset. Fick iaf en fin bild skickad på den lilla prinsessan Lea.



Blev en 11 timmars dag på jobbet så jag kände mig rätt mör när jag kom hem, bar in lite ved innan jag pustade ut. Hade tänkt se på Wallander men tröttheten tog överhand så det blev lite WF och ett glas vin innan jag stöp i säng.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar