onsdag 29 februari 2012

Tisdag 28 Februari...

Verkligen ombytligt väder, i går -27 och denna morgon -6, snöfall och hård drivande blåst.Kände mig lite stressad i morse för att komma iväg till jobbet innan vägen drev igen och det var nog på håret att jag kom ut till stora vägen.
En vanlig dag på jobbet med växande mangelhög


När jag hade min lunch träffade jag skolans rektor som var och åt lunch, hon undrade om jag kunde jobba några timmar till efter att jag slutade på Forest för de behövde hjälp på förskolan i 2 timmar mellan kl 16-18. Så jag åkte direkt från Forest till skolan och var dagisfröken.
Hade inte fått plogat under dagen men som tur var så hade blåsten och snön avtagit under dagen så jag kom in på gården. Snöskottning och vedhämtning stod på programmet innan det var dags att komma in och fixa lite middag. Tröttheten kom rätt snabbt denna kväll och jag låg under täcket strax efter kl 22.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar