måndag 13 februari 2012

Måndag 13 Februari...

Ny vecka igen och måndag, blir lite dagvill när jag jobbar helger och endast är ledig på onsdagar.
Idag hade min arbetskamrat Gun-Britt födelsedag så Tobbe hade fixat lite gott fika till eftermiddagen för oss som fyllt år. Jag är så glad för jobbet på hotellet och för alla fina arbetskamrater som jag har runt i kring. Fick ett glädjande telsamtal idag från Flygplatschefen Jukka, jag blev kallad till anställnings intervjuv den 23 februari... YES! Nu är det bra spännande och jag behöver hjälp med en massa hållna tummar =)

Efter jobbet åkte jag och gratulerade Britta som även hon fyller år idag, 83 år.
Inget badhus jobb i kväll så jag bestämde mig för att baka lite hällakakor, det var längesen jag sist bakade så det var riktigt roligt igen.
Hämtade lite ved och tog ur askan medan degen jäste. Undrar hur mycket ved jag har burit de senaste månaderna, måste vara bra många kilo/ dag, jag behöver iaf inget gymkort för att träna.
En dusch efter att det var färdig bakat och sen raka spåret i säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar