onsdag 22 februari 2012

Onsdag 22 Februari... Frissan & Dagis

Ledig förmiddag men upp tidigt ändå för jag skulle till Karin och klippa mig kl 08 på morgonen och som vanligt blev jag jätte nöjd.
Åkte sen hem och klöv ved och skottade undan lite vallar på gården. Himlen var vacker, såg ut som om någon höll på att dra upp rullgardinen...


Fixade lite lunch innan jag åkte till skolan, trodde jag skulle jobba i förskole klass men det var ju på förskolan jag skulle jobba, är nog inte med på alla ändringar, för mig heter det dagis fortfarande.
Lite annorlunda att jobba med så små småttingar men det gick bra och när jag slutade tog jag med mig lilla Elisa och skjutsade hem henne till hennes mamma och pappa som jobbar på Forest.

Här är Elisa i målartagen...


Skönt att komma hem och inte behöva gå till vedbon det första man gör för det hade jag ju fixat på fm. Blev istället att fixa lite middag. min andra tillagade måltid denna dag. Har kommit på att jag endast lagar mat på onsdagar numera så mina veckoplaneringar är bara ett minne blott. Idag blev det fläskkotlett, potatis och ärtor till middag.
Lite telefon och så förståss Sverigesmästerkock blev det under kvällen som avslutades med att plocka i lite papper innan det var dags för en date med JB.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar