måndag 21 maj 2012

Måndag 21 Maj

En solig vacker morgon, lite frukost innan jag åkte till Förskolan för att jobba. Skönt att kunna vara ute med småttingarna när solen skiner. Mellan målet kunde vi äta ute idag.



När jag kom hem gjorde jag iordning lite middag som idag blev stekt fiskfrilett med pressad potatis och remouladsås, enkelt men gott.
Satt och läste kvällstidningen när jag hörde något i hallen och det var den lilla hermelinen som kom på besök igen och när den såg mig så försvann den på samma oförklariga sätt som tidigare.
Jag for upp och började leta och äntligen hittade jag hans passage i hallen... Nedanför elpatronen vid rören hade den rackarn tagit upp ett hål bakom röret så det gick inte att se om man tittade från hallen, smart rackare :)


Hålet bakom det grova röret som kommer från golvet.

Skönt att hitta det, jag hade börjat fundera om jag hade börjat se i syner och var lite orolig för min mentala hälsa. Nu blir det till att sätta för hålet på något fiffigt sätt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar