måndag 28 maj 2012

Mot Stockholm...

Solig morgon men en hård kall vind även idag. Fortsatte med mitt städande och fixande på morgonen. Åkte till distriktssköterskan och fick min påfyllning av B12.
Lite rester till lunch och sen göra klart med allt som skulle göras.
Placerade ut alla plantor på en bevattningsduk på diskbänken och det är ju några stycken.


Var klar med allt och hade till och med hunnit packa och hade en halvtimme till godo innan Christina kom och hämtade mig för att skjutsa mig till Pajala Airport.

Undrar om det finns en liknande parkeringsplats någon merstans i vårt rike...



Jag var den enda resenären med flyget till Luleå.



Hade en väntetid på 2 timmar innan mitt plan till Sthlm skulle gå så jag passade på att äta middag.


Vid start från Luleå

Inflygning till Arlanda




Curtan var och mötte mig i ankomsthallen, ett kärt återseende med min älskling. Frej blev tok glad när jag kom till bilen, han hade nog också saknat sin matte som det verkade.

Va grönt och sommrigt det var på den här breddgraden men kylig vind även här. Kändes lite konstigt att komma hem hit igen och framförallt att det var så mörkt ute.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar