tisdag 15 maj 2012

Tisdag 15 Maj

En gråmulen morgon men det kom iaf varken regn eller snö så det kändes rätt hyggligt ändå.
Efter att jag hade fått i mig mitt morgonkaffe skalade jag ett gäng potatisar till kroppkakorna som skulle göras idag.
Städade lite efter att kroppkakorna var klara och åkte sen och hämtade Britta för att äta middag med mig. Vi åt så vi nästan storknade inna nvi bänkade oss i soffan för att titta på Populär musik i Vittula, Britta hade inte sett den tidigare och jag tyckte det var rätt kul att se den igen.
En trevlig eftermiddag med min äldsta väninna Britta 83 år.

Trots den mulna morgonen blev det en solig vacker dag och likaså kväll. Satt och tittade på 2 rävar som förmodligen var en hona och en hane som sprang och jagade varandra kors och tvärs över ängen och gården innan det var dags att krypa ner under täcket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar