torsdag 31 maj 2012

Mys med Lea

Vaknade till en solig vacker morgon, nattsömnen var det inte så mycket med för nu värker höften värre än värst så fort jag lägger mig men i morgon hoppas jag att kortisoninjektionen ska hjälpa mig.
Frej var nog lika trött som sin matte och inte för att han är stor men plats i sängen tar han när han sträcker ut sig...




Lite diverse pyssel med bland annat att lägga älgkött i salt för att gravas innan jag åkte till Tullinge till Sofia och Lea. Skjutsade Sofia till Hammringe, hon skulle på begravning idag.
Jag och Lea åkte till Tumba för att lämna en säck med kläder till Kupan, naturligtvis så fyndade jag även med mig något också, ett gasolkök från en båtspis som jag ska ha till mitt uteköks projekt.
Vi träffade även morfar Björn som var ute och handlade.
Åkte sen hem för Lea ville åka ruchkana men det vräkte ner regn så det blev inget av.
Hämtade sen Sofia och åkte till Willys för att handla.
Åkte till Lida för att fika, jag har inte varit där på många år så det blev en trevlig utflykt.




Ringde på ett jobb som jag hittade på AF sida, det var Pajala Audio/Video som sökte en person till butiken, ska skicka in en ansökan iaf så får vi se vad det blir av det.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar